onsdag 6 november 2013

the walking dead s04e04

idag så ska vi prata om det nya twd avsnittet så om du inte är intresserad av sånt så behöver du inte läsa ok:

JESUS F26357I24ING CHRIST NEJNEJNEJENJENJENJENJ RICK NEJ.
Jag är typ 800% säker på att Rick kommer ljuga för gruppen och dra någon långsökt historia om att hon är död, lite som den som Shane drog precis innan han blev helt psyko.
jag hoppas att daryl kommer bah: "DATS BULLSHIT" och slå till rick. Sedan så stormar han iväg med sin motorcykel för att leta rätt på Carol, för han Ä L S K A R carol, jag svär.
(eller så bryter alla ihop totalt för de flesta tycker om Carol, och Lizzie kommer antingen dö eller säga något i stil med: "Jag är inte svag." för hon håller på att bli säsongs fyra egna Carl.)

äsch jag vet inte, jag har bara väldigt många starka känslor om detta för tillfället.

(geeez jag måste se nästa avsnitt NUNUNUNUU!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar